Ieder week één update:)

zondag 12 mei 2013

Boodschappentas!

Samen met Hilde ging ik in Alken les volgen om een tas te leren maken, maar omdat ik mijn stof nog moest knippen heb ik de tas bijna helemaal thuis gemaakt. Knippen vind ik best wel moeilijk, leg het dan ook nog eens graag uit. :) Het was wel een hele fijne avond samen met een toffe dame!

Ik heb de tas gemaakt voor Kris, een lieve vriendin, zij heeft 4 kinderen, moet dus veel boodschappen doen!



Voor de  bodem nam ik 2 stukken stof en 2 x stevige vlieseline. Deze heb ik op elkaar gestikt... De bodem ligt los in de tas zo kan hij er makkelijk uit om te wassen!

Soms vraag ik me af "moeder waarom naaien wij?", maar ik zal maar niet te veel denken en een beetje meer achter mijn naaimachine gaan zitten. Er is altijd wel een reden waarom ik er weer niet achter geraak... Ik bewonder veel mensen op deze blog die zoveel laten zien... Ik doe het jullie niet na!
Dikke kus en een hele fijne week voor iedereen!!!

42 opmerkingen:

  1. Slim...die losse bodem!
    Fijne Moederdag!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fleurige tas! Gemakkelijk met zo'n losse bodem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tas om cadeau te krijgen... en nog veel liever om 'm cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie tas! Slim gezien, die losse bodem!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige, praktische tas en leuke stoffencombinatie ! Je vriendin zal er veel geniet van hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt prachtig die tas, zo'n zachtgroene kleurtjes bijeen, een tas om rustig van te worden tijdens het shoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't was toch plezant hè Marina, zo samen naaien en tetteren ;-)) Moeten we nog 's doen!
    En ik kan iedereen verzekeren dat het een supermooie tas is!!! Tot in de puntjes afgewerkt!!! Proficiat, jij doet dat super!!!

    lieve groetjes en ook voor jou een fijne week!
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het knipwerk ook altijd een hele klus. Maar je hebt het er supergoed vanaf gebracht, ook een heel mooi stofje gekozen. Prachtig kadoo hoor. En Marina, niet vergeten te genieten hé! Ook van het naaien :-) Dus moeder, Daarom naaien wij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een heel schoon taske Marina!!! bij mij even naaipauze, machientje is binnen voor onderhoud naar aanleiding dat het niet wou rimpelen, het liet me in de steek in de naailes ;)lieve groetjes,X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie fleurige tas! Heerlijk zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. DE perfecte stof voor een boodschappentas! En ja, knippen, ik vind dat ook het lastigste werk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat knap van je zeg

    het heeft even geduurd soms kan ik het niet volgen wie er allemaal bij komen maar nu ben ik er

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je genomineerd voor de Liebster-Award.
    Indien je interesse hebt, kun je meer lezen op http://sistersmade.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo, via via en via hier .. wat een toffe tas is dit !!
    Een fris fleurig kleurtje ! En wat een goed idee om er een losse bodem in te leggen :)
    Echt mooi ! (wou dat ik het ook kon)
    Nog een fijne dag verder ..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tas ,leuk stofje ook
    Zal zeker en vast goed van pas komen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Marina, tof dat je ook een blog hebt!!! Wat toffe spullen heb je al gemaakt, seg!! Ik kom alvast regelmatig eens loeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke blog om te lezen! en zeker om weer terug te bezoeken ♥

    BeantwoordenVerwijderen